7 Şubat 2013 Perşembe

Yves Rocher Kayısılı Peeling


Ürün yorumlamayı pek sevmediğimi söylemişimdir. Çünkü bir ürünü objektif biçimde yorumlamam için bana göre en az 2 ay kullanmam lazım. E elde avuçta bir sürü sample ve farklı markaların ürünleri olunca tek bir ürüne 2 ay takılmak zor oluyor. İnsan sıkılıyor.

Bu peelingi ilk çıktığından beri kullanıyorum. Peeling yapmayı çok seviyorum. Sanki deri değiştiriyormuşum hissi veriyor. Sonrasında ise cilt kaymak gibi oluyor. Hele ki yeni peeling yapılmış cilde yapılan makyaj diye bir şey var ki! Tadından yenmez.



Bir sürü peeling denedim şimdiye kadar. En son kullandığım, markasını vermeyeyim, sanki suratımı bulaşık teliyle kazımışlar gibi çizdi, mahvetti. Küçük granüllü, nazikçe arındıran, öyle kildi çamurdu garip şeyler içermeyen, mis kokulu bir ürün arıyorken Yves Rocher'ninki ile tanıştım. Hatta geçenlerde 5 tane alıp stokladım. Sevdiğim şeyler söz konusu olunca sapıtıyorum evet.

Üründen bahsedelim biraz; kapağını ilk açtığımda o meyve suyumsu mis gibi kayısı kokusu burnuma geliyor. Cennete gidip geliyorum diyebilirim kendi adıma. Oldukça ufak kayısı çekirdeği granülleri içeriyor. Bir fırça yardımıyla, ıslak cilde nazik hareketlerle uyguluyorum. Derinlemesine temizliyor, kir pas bırakmıyor adeta :) Uygulamadan sonra ise kösele gibi bir cilde değil, arınmış ve nemlenmiş bir cilde kavuşuyorum. Fakat dikkat edilmesi gereken bir nokta var ki; sivilce olan yerlere uygulamamak gerekiyor, sivilcelerin daha da yayılmasına sebebiyet verebilir.




Çok aşırı köpürmediğinden temizlenmesi de oldukça kolay.

Her peeling gibi bunu da haftada 1-2 kere uygulamak tavsiye ediliyor. Daha önceki yazılarımda da belirttiğim gibi, fazla peeling yapmak cildinize zarar verir, kurumasına sebep olur.


50 ml'lik bir tüpte satılıyor. İlk bakışta az gibi görünebilir ama her uygulamada fındık büyüklüğünde miktar yetiyor. Ben bir tüpü ortalama 3-4 ay civarı kullanıyorum.
İndirimsiz satış fiyatı da 16 lira civarı. Fakat internet sitesinde ve indirim dönemlerinde daha uygun fiyata temin edebilirsiniz.






Ürünü ayrıntılı incelemek istiyorsanız Yves Rocher internet sitesine uğrayabilirsiniz.
 Sağlık Sayfam sağlıklı günler diler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder