24 Şubat 2013 Pazar

Loreal Paris Attiva Hydrafresh Nemlendirici Günlük Bakım Kremi & Loreal Paris Triple Active Eyes Göz Çevresi Kremi

Merhabalar. Söz konusu karma bir cilt olunca uygun nemlendiriciyi bulmak oldukça zor oluyor. Yağlı alsan olmaz, su bazlı alsan kuru yerlerine faydası yok. Bu tip durumlarda en iyisi bölgesel olarak iki ayrı krem uygulamak. Ben de öyle yapıyorum. Loreal'in şimdi tanıtacağım nemlendiricisini, hafif bir yapıda olduğu için sadece T bölgeme uyguluyorum.



Ürünün çok hafif bir yapısı var. B, E ve C vitaminleri, ayrıca magnezyum gibi faydalı mineraller içeriyor. Nemlendirici sürdükten sonra elimdeki yapış yapış hissi sevmem, yıkarım hep ama bunda ona bile gerek kalmıyor. Bu kremi annem kullanmak üzere almıştı, fakat onun oldukça kuruya dönük normal cildinin nem ihtiyacını karşılayamayınca ben denemek istedim. Memnun da kaldım.
Kokusu da oldukça hoş. 





Hem karma hem de biraz hassas cildim olduğu için, pek çok nemlendiricide kızarıklık sorunu yaşarım ama bu cildimin yapısına tam anlamıyla uyum sağladığı için tekrar alınacaklar listeme girmeyi başardı. Aynı zamanda güzel bir makyaj bazı olarak da işlev görebiliyor. Gün içerisinde parlama yaşamak istemiyorsanız, makyajınızdan önce cildinizi bunun gibi su bazlı, hafif ürünlerle nemlendirmelisiniz.

Triple Actıve Eyes Göz Çevresi Kremi: Göz çevresi kremi hep yaşlanmayı hatırlatırdı bana. 25 yaşı geçmeden, kırışıklıklar boy göstermeden kullanmayı saçma bulur, bütün göz çevresi kremlerini Anti Aging özellikli zannederdim. Fakat göz çevresi oldukça ince bir deriye sahip ve nemlendirilmesi yaşa bağlı olmaksızın şart! Bunun yanında, su tüketmeyi pek sevmeyen biri olduğumdan göz altlarımda morluk sıkıntısı yaşıyorum. Kapatıcı kullanmak bir çözüm değil elbette, bu işi kökten halletmeye karar verdim. Satın aldığım mağazadaki görevli 20 yaşında olduğum için bana bu ürünü önerdi.





Yeri gelmişken göz altı morlukları için küçük bir tüyo vereyim; papatya çayının demlik poşetlerini soğutup 10 dakika göz altlarınızda bekletin. Düzenli olarak yaptığınızda 1 hafta içinde gözle görülür değişimi fark edeceksiniz.




Çay uygulamasından sonra göz altlarımı silip, parmaklarımla tampon yaparak kremi uyguluyorum. Yapış yapış bir his vermiyor, güzelce nemlendiriyor. Morluklara daha faydalı olması için, bir damla da üzüm çekirdeği yağı ekliyorum. Bu da ikinci tüyo olsun. :)

Göz çevresi kremleri genellikle küçücük, 15 ml'lik tüplerde satılır. Ama bu küçük bir kavanozda satılıyor ve fiyatı da 20 lira civarında. Yani diyeceğim o ki; kırışıklık sorununuz yoksa, benim yaşlarımdaysanız hem uygun fiyatlı hem de performansı çok iyi olan bir nemlendirici. Tavsiye ediyorum.

Sağlık Sayfam sağlıklı günler diler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder