24 Şubat 2013 Pazar

Nivea Visage Arındırıcı Peeling

Cilt bakımının en sevdiğim aşaması peeling! Kendimi yenilenmiş, arınmış hissediyorum ve çok hoşuma gidiyor. Lise çağlarımda hep nivea young serisini kullanırdım. Cilt bakımıyla tanışmam Nivea sayesindedir diyebilirim. Cildimi güzelce temizler, pudra vesaireye ihtiyacım bile olmadan aknesiz, pürüzsüz dolanırdım ortada. Ergenliğim sivilcesiz geçti benim. Ah şimdi de öyle olsa keşke:(




Gelelim ürüne. Oldukça şirin, küçük bir ambalajı var. Jel yapısında. tanecikleri ortalama büyüklükte ama biraz sert. Çok bastırmazsanız, çizmeden, zarar vermeden güzelce arındırıyor. Siyah noktaları silip atıyor, kir tüy pas bırakmıyor :) Cildi kurutmuyor ve germiyor.
Fakat hassas ciltlere pek önermiyorum. Fırça ile uygulamalarda tahriş edebilecek büyüklükte tanecikleri var. Ama benim gibi karmaysanız veya sorunsuz, normal bir cildiniz varsa şüphesiz işinizi görecektir. Şu an başka bir peeling jel kullandığım için ara verdim ama klasikleşmiş favorilerim arasında kendisi. 




Fiyatı da epey uygun. İnternetten, siyah nokta temizleyici bantlar da yanında hediye olmak üzere 13 liraya satın almıştım. 

Son olarak, akneli cildi olanların akneli kısımlara peeling yapıp enfeksiyonu tüm yüzlerine yaymamaları gerektiğini; peeling işleminin de haftada 2 seferi kesinlikle geçmemesi gerektiğini ekleyip yazımı sonlandırayım.

Sağlık sayfam sağlıklı günler diler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder