24 Şubat 2013 Pazar

Bioderma Sensibio DS+ Yüz Temizleme Jeli ve Nemlendirici Krem

Merhabalar. Ürün tanıtım yazılarına yavaş yavaş ısınmaya başlarken, uzun zamandır kullandığım ve bitirdiğim 2 Bioderma ürününü tanıtmak istiyorum sizlere: Bioderma Sensibio DS+ Yüz Temizleme Jeli ve yine Sensibio DS+ serisinden nemlendirici krem.

Daha önce de belirttiğim gibi cilt bakım ürünlerini en az 2 ay kullanıp öyle tanıtmayı tercih ediyorum.

Şu an bulunduğum şehirde oldukça hava kirliliği ve kömürden dolayı is olduğu için cildim çabuk kirleniyor. Karma-yağlı bir cilde sahip olduğum için sebium serisini kullanıyorum.

Fakat tatillerde İstanbul'a gittiğimde oranın nemi ve egzoz dumanları allerjen cildimi oldukça irrite ediyor. Oldukça memnun kaldım, yine alır mıyım bilmiyorum. Buna ilk İstanbul seyahatimde karar vereceğim. :)



Bioderma Sensibio DS+ Foaming Gel: Bu yüz temizleme jelini, Bioderma Sensibio H2O solüsyonla makyajımı temizledikten sonra, elime fındık büyüklüğünde alarak yüz fırçamla uyguladım.

(Minik bir ipucu: Yüzünüzü ellerinizle değil de yumuşak kıllı yüz temizleme fırçalarıyla nazikçe temizlerseniz daha iyi sonuç alırsınız. Watsons'larda 5-6 liraya satılıyor.)

Makyaj kalıntısı bırakmadan gayet güzel temizliyor. İpek gibi yapıyor yüzünüzü. Hassas cilde sahip olanlara önerim, duruladıktan sonra havluyla bastıra bastıra değil, mutfak havlusuyla nazikçe suyu emdirmeleri.

Bu arada inanamayacaksınız ama, tıraş köpüğü olarak bile kullanılabiliyormuş. Babam göz dikerse yandık! :

200 ml'lik bir tüpte satılıyor. Ben satın aldığımda 45 lira civarıydı. Hatta yanında da küçük bir sensibio h2O hediyesi vardı sanırım. Zaten Bioderma en çok 1+1, üçlü set vs. kampanyaları yapan dermokozmetik firması kanımca. Müşteriyi nasıl elde tutacaklarını biliyorlar. Oldukça başarılılar bu konuda.

Ayrıca bir de Biobonus uygulaması var. Aldığınız ürünlerden 2 puan kazanıp toplamda 10 puan toplayınca istediğiniz 1 adet ürünü hediye ediyorlar. Aldıkça kazanıyorsunuz bir nevi.


Bioderma Sensibio DS+ Cream: Bu da hassaslıktan öldüğüm zamanlardaki favori nemlendiricim. Bioderma'nın tek atladığı nokta; tonik üretmemesi sanırım. Ben temizledikten sonra Vichy'nin toniğini geçip üzerine bu kremi sürüyorum. Özellikle kış aylarında hala vazgeçilmezim. Açık alan sporlarını seven biri olarak, koşmaya giderken cildimi temizleyip üzerine ince bir tabaka uyguladıktan sonra ne bir gerilme hissi, ne bir kızarıklık. Kaymak gibi geri dönüyorum eve. 40 ml'lik tüpün fiyatı 40 lira civarıydı sanırım. (Alalı 1 yıldan fazla olduğu için fiyatı net olarak söyleyemiyorum kusuruma bakmayın.) Bioderma kremlerinin tek kötü yanı gramajının biraz az olması:( Yani Arap yağı bol bulmuş durumuna girmeden, azar azar alıp yedirmek gerekiyor.

Sonuç olarak iki üründen de oldukça memnun kaldım. Özellikle kış aylarında irrite olan, hassas ciltlere rahatlıkla önerebilirim.

Sağlık Sayfam sağlıklı, mutlu günler, tertemiz ciltler diler...

2 yorum:

  1. Merhaba. Makyajinizi temizlediginiz H2o zaten toniktir.makyaj temizleme özelliği artı bir ozelliktir. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Makyajinizi temizlediginiz H2o zaten toniktir.makyaj temizleme özelliği artı bir ozelliktir. Sevgiler

    YanıtlaSil