13 Eylül 2012 Perşembe

Ürün Tanıtımı: Cosmed SPF 50 Koruyucu Yüz Kremi

(Öncelikle belirteyim, yazdıklarım uzun bir süre boyunca denenmiş bir ürüne ait, tamamen kişisel ve objektif yorumlardır. Ürün tarafımdan satın alınmıştır ve yazının üretici firma ile hiçbir bağlantısı yoktur.)

Koruyucu kremlerin sadece yaz aylarında değil, gündüz dışarı çıktığımız her an üzerimizde olması gerektiğini defalarca anlattım. Güneş sadece haziranda temmuzda zararlı değil çünkü. Zararlı ışınlar her mevsim mevcut.

Cosmed'in koruyucu yüz kremiyle tatile çıkmadan, yaklaşık 2 ay önce tanıştım. Her gün güneşe çıkmadan önce yüz ve dekolte bölgesine uyguluyorum ve şu an 2. kutuyu kullanmaktayım.
Tatilde yüzüme bu kremi, vücuduma bronzlaştırıcı yağları uygulayınca yüzüm vücudumdan biraz açık renk olarak döndüm ama bu da kremin etkisini kanıtlıyor sanırım.

Aynı zamanda iyi bir nemlendirici olma özelliğini taşıyor. Tatillerden hep yüzüm nemsiz, kupkuru dönerdim ve soyulurdu hep. Bu sefer bunları yaşamadım ve tatil sonrası iyi bir makyaj bazı olarak da iş görüyor kendisi.






Yapısı oldukça yoğun. Bembeyaz ve diş macunu gibi bir kıvamı var. Güzel koksun diye ekstra bir kimyasal koyulduğunu zannetmiyorum. Oldukça doğal, ferah bir kokusu var. Tipik yüz kremi kokusu denebilir.







İçeriğine bakarsak, üzüm çekirdeği ekstresi ve E vitamini barındırıyor. E vitamini cilt güzelliği için olmazsa olmaz vitaminlerden biri. Üzüm çekirdeği ekstresi ise cilt kırışıklıklarına yaşlanma belirtilerine karşı savaşıyor ki zaten kremi sürdüğünüz anda bile yüzünüzde bir gerilme hissediyorsunuz. Yüzünüzü korurken, aynı zamanda diri tutmaya da yardımcı oluyor.

Ayrıca hassas, sık sık kızarmalar, ufak tefek akne problemleri yaşayan,;deniz sonrası hep bozulan, daha çok sebum salgılayan cildim bu sefer pürüzsüz bir şekilde döndü tatilden. Bu krem epey bereketiyle geldi yani. Herkese tavsiye ederim. Sağlık Sayfam sağlıklı, mutlu günler diler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder