25 Mayıs 2013 Cumartesi

Down Under Natural Fruit Kicks Nar Özlü Şampuan ve Onarıcı Sıvı Saç Kremi


Her gün sıcak suyla duş aldığımdan ve ince telli saçlarım olduğundan, saçlarım çok çabuk sönebiliyor, kafama yapışmış gibi durabiliyor ve bazen tiftik tiftik oluyor. İnce telli olunca da hem biraz hacim ve dolgunluk, hem de daha sağlıklı görünüm aradığım tek şey. Yağlanma, kepek gibi problemlerim yok. Muzdarip olduğum tek şey; HACİM!

Down Under’ın nar özlü, ince telli saçlar için hacim verici şampuanını aylardır kullanıyorum. Kendime dönüp sordum, bu zamana kadar nerdeydin diye. Kullandığım şampuanlar saçımı söndürdükçe söndürmüş. Çok çabuk yağlandırmış. Dolgunluk denen şeyden eser kalmamış adeta.
Şampuan paraben içermiyor. Kimyasallar mümkün olduğunca az kullanılmış. Kokusu rahatsız edici değil, bildiğimiz şampuan kokusu denebilir ama saçta uzun süre kalıyor. Yapısı krem şeklinde. 2 kere şampuanladığınız takdirde, kuruttuktan sonra saçlarınızı durduramıyorsunuz, uçuyorlar J


Bazen fazla kabarabiliyor, taramak güçleştiği zaman da sıvı saç kremine sarılıyorum. Sprey halinde bir ürün. Çift fazlı. Kullanmadan önce çalkalıyorum ve saç dipleri hariç, saçım ıslakken her yerine sıkıyorum. Biraz bekledikten sonra kurutuyorum. İpek gibi, kolayca taranan, föne gerek kalmadan dümdüz olmuş saçlarımla salınıyorum. J
Down Under’ın tüm ürünlerini beğeniyorum. Ayrıca saç uçlarıma argan yağlı saç serumunu da uyguluyorum kırıklar için. Fakat onu bir süre önce bitirdim, yazısı daha sonraya kalsın.
Elimdeki saç spreyi bitince argan özlü sıvı saç kremini deneyeceğim. Hepimizin de bildiği gibi argan yağı saça çok iyi geliyor. Hatta şampuanımı da bitirdikten sonra baştan aşağı tüm seriyi kullanıp maksimum etkiyi görmeyi hedefliyorum.
Herkese down under ürünlerini gönül rahatlığıyla öneririm. Gratis’lerde bulabilirsiniz.
Sağlık sayfam sağlıklı günler, dolgun saçlar diler! J



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder